Misiune si valoare

Misiune

Suntem o firma care fabrica structuri metalice pentru glisarea usilor, de peste doua decenii. Credem cu tarie in calitatea superioara a produselor noastre, iar obiectivul vizat e sa dezvoltam si sa producem structuri metalice rezistente, fiabile, durabile, usor de instalat si verificat. Ambitia noastra consta in revolutionarea conceptului de usa glisanta,recuperand acel spatiu care in mod normal ar fi ocupat de o usa in balamale. Vrem sa venim in intampinarea oricarei exigente privind functionarea si spatiul, aducand inovatii permanente sistemelor noastre glisante, prin solutii practice si de proiectare.

VALOAREA SI EVOLUTIA BRAND-ULUI

In imaginatia colectiva cuvantul “eclisse” evoca fenomenul astronomic prin care un corp ceresc se interpune intre Soare si un alt corp.

Cuvantul “eclissi” (=eclipsa) provine din limba greaca si inseamna “a se ascunde”, “a deveni invizibil”. Conceptul era foarte potrivit pentru a reprezenta acea functie primara a structurilor metalice – de a culisa o usa in interiorul unui perete.

In mod similar, marca porneste tot de la aceasta idee pe cat de simpla, pe atat de semnificativa: de aici ia nastere ideea de a stabili drept emblema suprapunerea partiala a doua cercuri, unul galben si unul gri. In mijloc se evidentiaza majuscula „E”, precum si in interiorul logo-ului Eclisse de culoare albastra. asezat in partea dreapta.

De-a lungul anilor marca a evoluat cu o continuitate semnificativa. Singurele modificari au constat in adoptarea culorilor sociale si intr-o mica schimbare a caracterului tipografic. In principal a fost vorba despre ajustari impuse de trecerea timpului, care nu au modificat perceptia asupra identitatii firmei.

S-a renuntat la culorile galben si gri in favoarea unui portocaliu, unui albastru si unui bleu mai dinamic. Aceeasi culoare a fost utilizata apoi la logo-ul Eclisse, compus tot din majuscula, dar de data aceasta mai clara fata de varianta anterioara.

Prezenta constanta a marcii in campaniile publicitare de la televizor si din presa a contribuit la cresterea notorietatii.